Wednesday 6 April 2011

Shaheizy Sam vs Pa'e

First time tgk Shaheizy Sam acting mase aku form 2 ( klu x silap la ).. mase tu dia b'lakon citer Pa'e. Sedey glerr citer tu, siap ada adegan nangis2 ag uwaa...uwaa.. haha, klakar kan?


Time tu dia nmpak cam nerd jerk, xder la gila2 cam skrg ni, haha.. Pepn, awk ttp best derr.. Sjak dr aritu aku telah menyimpan perasaan t' hadapnyer (opps..t'lebih suda ) ahaks..ahaks.. bkn smpan perasaan la, fanatik jerk kt bdak cute ni. Siap nk book tag nama Pa'e ag.. ish, obses tul aku ni..
Paling hepi when i know we are share year of birth.. tu baru year of birth blum date of birth ag, klu x mahu mlompat aku hik..hik.. (sengal tul).. 

Lpas citer Pa'e tu tetiba jer si sam ni mnyepikan diri. Manala bdak ensem yg aku mnat ni, xkan acting satu drama jer kot, tupp..tupp..after 10 years, bdak cute ni mncul kmbali. T'kejut jgk aku ble tgk satu flem ni (flem apa ntah, aku pn dh lupa suda). Ehh.. mcm knal jer, ni ker bdak chumil yg aku fanatik dlu?
Setelah ditilik, diteliti & dikaji.... a'aa, btul la! Pa'e ni..

AND NOW... Sgguh tdk kusangka, bdak chumil yg aku mnat dlu kini tlah dinobatkan sbg BINTANG PALING POPULAR...

                                            ni pic mase FFM aritu


Apa2 pn, congratz tu u derr....


And as your fan... I Like!!!!!! U..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...