Saturday 13 August 2011

my mom's asam gupal....best in da world!!!

Ari mggu mcm bese
blik umah mak..
yeay!! yeay!! best..best
kne plak bulan pose camnih..
mcm2 la mak aku masak...
urm.. sdap2

klu blik umah mak
msti diet aku serabai...
xder aper yg akan ku 
say no..no..

klu tdak melepas la aku..
rugi..rugi..
psal air tangan mak aku ni
t'lampau marvelous hehe..
TERBAEK!!!!!!
Dari ladang ngeeh..ngeeh..


klu makan x sah klu x tambah
huhu... ape la mak ni
masak sdap sgat
bikin anakmu ini
gemoks ajer..uhuk..uhuk..

ni lg satu peberet aku utk 
buke pose thun nih...
dolu2 aku x suka kuih nih..
tetiba jerk thn nih aku 
terasa mcm nk try jer..

lalalala... try pnyer try
last2 t'sangkut, rapat 
plak tu ..huhu
mau ari2..
ni lah kuihnyer beb..




aha.. kuih asam gupal @ sagupal
yg pnting my lovely mom
yg masak.. 
rasanyer sdap bangat dong!!!!
lain dr yg lain...

ltak dalam peti ais
pstu time berbuka
bleh la mkn... sejuk jer!!!
best!! best!!
 uish..jgn bayangkan, 
nnt makruh pose..ekekekeee

Aku dh jd penggemar kuih nih la ni...
haish..mana roti jala, kuih tako
yg aku slalu duk mkn mase 
b'buke dulu2...

****** Raya nnt mak kate nk masak nasi briyani...alahai!!! sodapnyer. sate suda smestinyer, dh jd tradisi ari raya, sate ngan almond london wajib ada...yg penting, AIR TANGAN MAK.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...