Thursday 4 August 2011

Terima kasih... THR GEGAR

Terima kasih THR????
utk apa ekk?..hehe
sbenarnyer dh lama nk post
entry nih tp slalu jer tertangguh..
Nk djadikan citer la..
Jengggg...jenggg...
haha.. suspen sket u'ools..
tgh duk syok jejalan ngan member2 
tetiba aku t'serempak ngan
bebudak kru thr gegar syahputra nih..
salah seorg drpd mereka memanggil kami
haha..dgn muka yg malu2 ala kucing gitu
kami pn pi la kt mereka nih..
pstu dpt percuma tropicana twister sbotol..
xckup dgn tu, kami dsuruh mnjawab soalan plak...
haish... soklan pe plak nih!!
xper la, cuba la..mana tahu kot2
nasib menyebelahi...hehe
Dgn rasa pnuh keyakinan dan kesemangatan
( uihhh..mak oiii..mcm nk b'perang jerk )
aku pn jwab la soklan 
diaorg nih..
ala.. soklan mudah2 jer..
anak aku pn bleh jawab..ahaks..ahaks..
hasilnyer, aku dpt benda alah nih
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







haha... sbuah note book THR,
Puzzle n sticker info traffic
akhirnyer m'jadi milik aku
jgk.. u'ools, don't be jealous, k...
hehe..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...