Sunday 3 June 2012

TERIMALAH AKU APA ADANYA

Duhai engkau yang jauh di sana... Bila dirimu jatuh cinta..Dan ALLAH menautkan hatimu untukku..
Ku sambut hatimu dengan terbuka , Inilah aku! Seorang yang biasa.. Tidak begitu istimewa..
Maka...Jika kamu redha padaku..Terimalah aku apa adanya..

Duhai Imamku...Bila suatu saat..Engkau menemukan aku dengan segala kelebihanku dan kekuranganku..
Semoga...Tidak membuatmu berubah padaku..Mengurangi perhatianmu,,Mengurangi cinta dan sayangmu,,
Bila kamu redha padaku,,maka...Terimalah aku apa adanya...

Duhai kekasihku...Bila ALLAH telah memilihku untukmu dan memilihmu untukku, semoga...Kita bisa memadukan hati dan perasaan kita semata-mata karena-Nya...
Saling mengingatkan,..saling mengayomi dan saling menguatkan...Demi terwujudnya mahligai cinta yang
sakinah, mawaddah,warahmah.. Dan jika kamu temukan ketidakmampuanku atas keilmuan yang sedikit
Maka..Terimalah aku apa adanya , mari kita sama-sama belajar tentangnya....

Duhai engkau pilihan Allah untukku..Bila engkau telah redha padaku, semoga ALLAH pun redha padamu..oleh karena-Nya semoga kita tidak lantas lalai tuk selalu bersyukur..

Untukmu yang telah ALLAH pilihkan untukku...Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu, Bila kau hilangkan agama pada dirimu..Maka..Hilanglah cintaku padamu...

Duhai kekasih halalku...Inilah aku..Inilah kekuranganku! Inilah kelebihanku! Inilah aku yang tak sempurna..
Maka... Terimalah Aku Apa Adanya...

my love hubs, my soulmate, my heart, my sayang





Lots of love.. 

 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...