Sunday 24 April 2011

Daging Goreng Sambal Lada Hitam Hot

Salam tuk korg sume...
Tentu korg t'liur ble bace title kt atas, kan..
Hehe.. smestinyer best, t'baik wok!!! (pnjam tagline Aril kjap)
DAGING GORENG SAMBAL LADA HITAM HOT ni sbenarnyer 
dmasak oleh adk aku yg sememangnyer terer dan super
bab msak memasak ni.. mengalahkan kakaknyer plak,
uikss.. xleh jd nih. Tp bkn nk puji lebey @ nk bodek la..
daging lada hitam yg adk aku msak ni mmg superb ar..
pedas glerr.. glerr pn x pdas cmni, hehe..merapu la plak.
Tp syg sjuta kali syg, aku xleh nk share resepi ni 
ngan korg, bkn sbb secret receipe tp..tp..
aku t'lupa nk tnya dia pnyer ingredients.. haha
Tp xper...tp lagi...
aku bleh share pic ni ngan korg sume
jeng...jeng...
Pic xla havoc mana tp rasa mmg fantastic lorr..
Pepn kredit ar utk adk aku Sue Amanda coz dh
b'jaya masakan resepi yg marvelous nih..
Nk buat p'mntaan skit nih...
To Sue Amanda, leh x tlg masakan resepi yg wnderful
ni this weekend??..hehe
Bkn pe..sdap hgga m'jilat jari beb...
nnt, klu ada resepi yg best2 kita share k..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...