Monday 4 April 2011

Salam Perkenalan...

Assalamualaikum...

First thing, salam perkenalan tuk sume n welcome to me to dunia blog..hehe. Maybe ada yg t'tanya2 knp nama blog ni AKU YANG SEDERHANA,hehe..mcm blues jer title nih.. of course la tuan empunya blog ni sederhana orangnyer haha... ( puji diri sndiri sket ).

Ni nk story sket psal diri aku yang x galmer n x superb ni. cecita...cecita..( ayat paling femes abad ini akibat penangan hantu kak Limah ). Ha.. nk citer la ni. Aku ni mmg jnis yg sderhana baik dr segi pmakaian, gaya hidup, sosialiti etc. Pndek kate sume la s'derhana, xder yg lebey2 @ yg kureng2..klu nk tahu, aku ni jgk seorg yg sistematik, maybe coz aku berada di bawah naungan si bintang aries kot..ahaks..ahaks..

Klu buat keje msti nk arrangement yg sistemtik, bkn pe utk kmudahan kte jgk kan? hehe..Gitu jgk le klu nk pilih baju, bju yg dh aku pkai ( yg dh siap dicuci bersih la ) aku ltak kt hujung almari, yg belum pkai aku susun kt bahagian dpan, bkn pe.. snang nk capai klu nk pkai nnti pstu xder la nnti kte dgar ayat power yg b'bunyi cmni "bju ni bkn ke ko dh pkai 3 ari lpas", ha..xke kantoi, bengangg pn ada gak kann???

Yg bebenornyer byk mnde lg nk kne blajor ttg dnia blog ni, mklum la diriku ini ibarat bdak kcik yg baru nk b'tatih cewahhh.. bru nk b'jnak2 nk jd blogger la katakann.. hehe. So, klu ada apa2 yg x mnarik or xsdap mata memandang, i want to say sori la yer..

Ckup takat ni dlu, nnt blog akn ku update lg..
Salam untuk sume...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...