Wednesday 13 April 2011

29 suda...

Tanggal 13 April 1982, lahir la seorg bdak cute ( hehe.. perasan jap ). Thanks a lot to my lovely mum kerana melahirkan & membesarkanku..thanks jgk utk ayahku yg t'syg krn tdk p'nah knal erti penat dan lelah m'cari rezeki untuk m'besarkan kami adk beradik. sesngguhnyer jasa ayah dan mak tak t'balas olehku...

Pngalaman m'ngandung dan perit jerih b'salin sdah ku rasa, begitulah sama spt ibuku mengandung dan melahirkanku dlu.. mak aku ckp, mase kcik dlu aku kuat menangis, xdpt kubayangkan cmnermak aku handle situasi sbegitu..klu ank aku meragam skit pn aku dh mula gelabah.. t'nyatalah, my mum so superb ( ikhlas puji mak ni, love mak.. ayah too )

T. kasih mak krn sanggup melayan karenahku dgn pnuh kesabaran. tanpa mak xmgkin dpat ku lihat dunia yg fana ni..

Syukur Alhamdulillah... krn sehingga ke saat ini, tuhan masih memnjangkan usiaku, masih mampu melihat wajah2 insan kesayanganku..

KINI...

29 thn suda usiaku..terasa syg utk kutinggalkan alam 20 an, tp apakan dayaku. hehe..

                                         


HAPPY BESDAY TO ME....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...