Tuesday 18 December 2012

Superb..

Assalamualaikum...

Hye buddiez2 ku yg t'cinto..arini kte hupdate psai mkanan hokayyy. Rajin bebenor i m'hupdate skrg ni, yer lah kan dh lama umah ni sepi cam xder pnghuni jerk..ngeh3 (sengeh sopan), sopan la sgt... :P

Arini kakiku sgt2 rajin melangkah mnuju ke kdai nasi minyak yg ku kira sgt2 la superb. Kdai itu t'ltak di stesen bas di salah sebuah negeri di pantai timur...cehh, skema ayat cam tulis novel plak dahh..( sengeh smbil nmpak gigi konon2 ader bakat la jd nobelis..muahaha ).

ni lah di nasi myak yg dimaksudkan oleh tuan empunyer  tanah blog.. 


tu dia..t'golek peha ayam setongkol. Lorr, nape kuor air liur tu, cpat2 pi lap. Actually, aku adlah pelanggan totap a.k.a regular customer makcik ni.. klu sminggu x p'gi msti aku rndu kt makcik ni. ehhh..ehhh bkan, nsi mnyak makcik ni la. Makcik ni pn dh cam bebenor muka cun aku ni..uwekkks, sila jgn mntah yerp :D Klu nmpak aku t'kedek2 gi kdai dia tu, hahhh xder lain la tu, nk bli nsi myak letteww..huhu. Begitu la familiarnyer aku dimata makcik tu..hahaha.  



 
Muka happy lg suci sbb bleh mkn nsi myak :D *tipu disitu, ni pic kurun ke 14 muahehehe...*

Lots of love..xoxo

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...