Thursday 29 November 2012

Entry di malam hari..

P'tama kali dalm seumur hdup aku kot, tulis entry dmlm hari..org lain dh mimpi smpai ker bntang. Aku dgn rajinnyer  dok update blog..rajin x? rajin x ? hehe...

Dgn muka x b'salahnyer, aku rembat laptop adk aku..ohsem. xper, tuan dia dh lena diulit intan pn..zzzzz. Sbenarnyer aper yg aku nk tulis nih..xder idea lngsung..blurrr terus. Ohh mata, mngantuk la, nk tdo nih..huk3

Tangan dh rncak mnaip tp idea? xder..kosong..kosong..kosong. Nah amek, lgu najwa latif..:-)
Sebut Najwa Latif teringat kt my sweet sour little boy.. suka sgt lgu UNTUK DIA..selalunyer henpon abah dia la yg jadi mangsa keadaan,haha.. ltak earphone kt telinga smbil nyanyi.. heyy untuk dia..heyy untuk dia. aduhh, stylo bgai nk rak la ank bjang mama sorg nih..ishh3. Nsib baik dia x pndai nk shuffle, klu x, x tau la aper jd, haishh..

bdak bamm..bamm seusia 8 bln,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...