Sunday 25 September 2011

Habuk..Sawang dan segala bagai

Aduhhhh... hahh!!!
hampir sebulan kutinggalkan
diary comel ku ini..comey kerrr?? hehe..

Segala mcm parasit sudah mnjengah
lantaran kesibukkanku mnyambut aidilfitri
dan menyiapkan segala keje2
opis yg tiada berkesudahan... uhuk...uhukk..

fuhhhh..fuhh.. sapu segala
habuk, debu dan sawang yg ader..
lap2 dulu kasi bersih..ekekeke


spanjang 4 mggu xder la byak mnde
yg menarik sgt utk dikongsi..
gmbar raya pn x shoot..
bkn x sempat tp xberapa gemor
sgt b'gambar2 nih..hehe


klu org lain sakan b'gambo
tp aku, habuk pn tarak..
sekeping pn xder, klu ader pn 
mgkin t'silap msuk kot... haha


time raya aritu ader jgk la
buat kuih..
ala.. kuih bese2 ajer
klu x silap PUDING JELLY KRISTAL
namanyer...
pun aku x hambik gmbo,
yg ni siyes aku xsmpat nk amek 
gmbo sbb si chubby aku
duk merengek2...


oleh krn sume family ku
menggemari kuih nih
maka aku pn dgn pnuh
smangat..
smangt yg m'bara lg b'kobar
aku nk buat lg kuih ni
mgkin Raya Haji nnt.. hehehe


Mak Aihhh.. tggu raya haji
bru nk buat, knp x buat raya cina nnt?
haa.. tu dia, mgkin aku akn 
diserang dgn soklan itu nnt..ahaks


yo la.. mak ni sibuk sket
sjak ada ank ni..
klu dulu, ari mggu ajer
ketanggg..ketunggg periuk
kt dapur umah bondaku 
 berlaga... hak..hak..
mana taknyer, ninja turtle
yang msak kt dapur..huhuhu

Pepun aku tetap merindui
diary comeyku n u'ools ..muah3
hehehe..
wait for soon entry, my darl
mngkin ada sesuatu yg
menarik utk ku kongsi..hehehe
ADIOSSS.. MY DEAR










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...