Wednesday 8 June 2011

Suri... so beautiful

First time ble pn. doc sahkan aku peknen
mcm2 perasaan ada...
seriously, i think i'll get a baby girl

coz..
family aku n hubby sumenyer pompuan..
pastu mula la duk berangan nk baby girl 
yg cute miut, comel lote, putih melepak

mcm....
bdak cute kt bawah nih...
cuba teka, sape dia???
Jengg..jengg..



hah...
ni lah Suri Tom Cruise..
comel kan... mcm ayahnyer
Rasa mcm nk cubit2 jer
pipi dia tu...hehe

But....
when i pregnant about 7 months
pn. doc sahkan aku bakal
menimbang baby boy..
excited la jgk..

coz....
aku bakal memberi cucu
lelaki kpd mak dan ayah aku...
and...
my hubby pn teringin sgt 
nk baby boy...

by the way...
biarpn pn doc dh sahkan aku 
peknen baby boy

tapi...
aku msih lg suka tgk 
gmbar baby girl..
selain Suri, aku jgk suka
 tgk gmbar bdak nih..

haha... cute kan!!!
nama dia Ashaimaa...
hidung mancung, mata bulat
kening lebat..
cuba tgk bulu mata dia...
lentikkan... eeee, geramnyer!!!


dan hasilnyer..
ble aku asyik duk tgk
si cute Aishaimaa nih
spjg aku peknen..




ahaks..ahaks..
aku dapt budak encem nih..
hehe..
Haris Daniel.... cayang mama!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...